sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

Piilopirtti

Täällä olimme.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno piilopirtti teillä, ei ihme että blogirintamalla oli hiljaista. En minäkään tuolta olisi heti lähtenyt.

Harakka kirjoitti...

Niin,ja mun sisko meni vielä takaisin sinne,,meillä kun on toi iso hurtta,niin sitä ei kaikki viitti kauaa pitää,eli sen takia sitten jouduttiin tuleen pois,vaikka olisi siellä viihtynyt kauemminkin...Ja sitten mä en sitä raski pitää ilman meitä,kun sillä on niin sanomattoman ikävä aina ,kyllä mä nytkin varmaan sata pusua siltä sain,kun kotiin tulin,,,että lupasin sille,että en sitä enää koskaan kauaksi aikaa jätä,ja se oli tyytyväinen..se ressukka ihan menee maate ja kiemurtelee siinä,ja oottaa,kun saan vaattet vaihdettua,(huonot sellaset),että se oikein saa kuolata mut,ja nuolla,mutta heti en lupaa sitä ottaa vastaan,kun kotiin tulen, koska se kuolais aina vaatteet heti pesuun,,mutta jaksaa justiinsa sen aika oottaa,kun sanon sille,että paikka,ja oota..niin oottaa kyllä,mutta voi että,kun oon ne vaattet saanut vaihdettua,ja annan sille luvan halia mua,niin voi,että,sitä suukkojen määrää,ja oikein halitaan kunnolla,että voi koirakin tykätä halimisesta,,oikein vikisee,kuin pikkulapsi,,että ei sitä usein malta jättää kotiin,ilman meitä...